Darmowa dostawa od 199,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Zwroty i reklamacje

Sklep Interni.pl - komfortowe zakupy


Staramy się zapewnić Państwu maksymalny komfort i bezpieczeństwo.

Dlatego zasady dotyczące Zwrotów i Reklamacji zostały przygotowane tak, by szybko i bez dodatkowych kosztów dla Państwa, doprowadzić do satysfakcjonującego rozwiązania.


Zwroty
30 dni od zakupu na koszt sklepu


Warunki zwrotu towaru:

1. posiadanie i zwrócenie razem z produktem dowodu zakupu
2. zwracany produkt nie może nosić śladów używania
3. produkt musi być zwrócony w oryginalnym, nie zniszczonym opakowaniu.


Procedura zwrotu towaru:


1. Kontakt ze sklepem

Pracownik sklepu ustali z Państwem szczegóły zwrotu.

- w przypadku zwrotu wyśle e-mailem etykietę, która będzie potrzebna do nadania przesyłki w Paczkomacie oraz poinformuje jak nadać przesyłkę,

- w przypadku zamiany towaru e-mailem otrzymacie Państwo etykietę, a do wybranego Paczkomatu wysłana zostanie nowa przesyłka.

2. Zwrot pieniędzy


Jeśli produkt jest zwracany i nie chcecie Państwo zamienić go na inny konieczne będzie podanie numeru konta bankowego.

Środki zostaną zwrócone po odebraniu przez sklep przesyłki zwrotnej w terminie maksymalnie 5 dni roboczych.


Reklamacje

Jeśli otrzymany towar ma wady techniczne lub uszkodzenia prosimy o podjęcie następujących kroków:

 

1. Prosimy odesłać reklamowany towar na adres sklepu

ul. Dobrego Pasterza 50, 31-416 Kraków.

Do przesyłki prosimy dołączyć:
- krótką notatkę opisującą powód reklamacji
- dowód zakupu

 

2. Rozpatrzenie reklamacji


Po otrzymaniu przesyłki sklep rozpatrzy reklamację w maksymalnie 14 dni roboczych.

Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest odesłanie towaru wraz z notatką i dowodem zakupu.

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy tego samego rodzaju. Nowy towar zostanie wysłany do Państwa na koszt sklepu.

Może zaistnieć sytuacja, w której identyczny produkt będzie niedostępny.
W takim przypadku sklep Interni.pl przedstawi Państwu do wyboru inne, dostępne towary. Jeśli jednak nie spełnią one Państwa oczekiwań sklep zwróci równowartość produktu.

Zwrot nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od Państwa decyzji przelewem bankowym na wskazane konto.


Jeśli potrzebujecie Państwo dodatkowych informacji - zachęcamy do kontaktu z nami:

Telefony: 12 444 1401, 501 800 120
E-mail: sklep@interni.pl

 

 

pixel