2020-03-31
Zalecamy przesyłki do paczkomatów i przedpłaty
Działamy normalnie, prowadzimy wysyłki paczek bez większych zakłóceń. Przeważającą liczbę przesyłek nadajemy w terminie, jednak z uwagi na sposób pracy naszych dostawców, jednostkowo mogą zdarzyć się niewielkie opóźnienia w realizacji zamówień. Prosimy o wyrozumiałość.
Przypominamy, że zamówienia można składać także telefonicznie 501800120 lub mailowo sklep@interni.pl
Zalecamy przesyłki z dostawą do paczkomatów z przedpłatą, wtedy korzystając z aplikacji mobilnej Inpost za pomocą której zdalnie otworzycie skrytkę, możecie w zasadzie uniknąć kontaktu z terminalem paczkomatu.
W przypadku przesyłek kurierskich, Inpost wprowadził potwierdzenie odbioru kodem, który także umożliwia uniknięcie kontaktu z kurierem, dlatego przy wyborze opcji przesyłki kurierskiej także zalecamy wybranie przedpłaty przy składaniu zamówienia.
Aktualizowane na bieżąco zalecenia firmy Inpost znajdują pod poniższym linkiem:
https://inpost.pl/aktualnosci-dostarczamy-jeszcze-bezpieczniej-poznaj-zmiany-w-zakresie-odbioru-i-nadawania-przesylek
Przypominamy, że zamówienia można składać także telefonicznie 501800120 lub mailowo sklep@interni.pl
Zalecamy przesyłki z dostawą do paczkomatów z przedpłatą, wtedy korzystając z aplikacji mobilnej Inpost za pomocą której zdalnie otworzycie skrytkę, możecie w zasadzie uniknąć kontaktu z terminalem paczkomatu.
W przypadku przesyłek kurierskich, Inpost wprowadził potwierdzenie odbioru kodem, który także umożliwia uniknięcie kontaktu z kurierem, dlatego przy wyborze opcji przesyłki kurierskiej także zalecamy wybranie przedpłaty przy składaniu zamówienia.
Aktualizowane na bieżąco zalecenia firmy Inpost znajdują pod poniższym linkiem:
https://inpost.pl/aktualnosci-dostarczamy-jeszcze-bezpieczniej-poznaj-zmiany-w-zakresie-odbioru-i-nadawania-przesylek